élgéné: farsang 2010

network.hu

Szeretettel meghívjuk Önt

2 0 1 0 . február 06-án  /szombaton/  12 órára

F A R SANGI   MULATSÁGUNKRA  !

Címkék: farsang élgéné

Kiss Gabi üzente 8 éve

Kedves Misi!
Nem igazán értem a kirohanásodat. A keszthelyi kirándulással kapcsolatban csak annyit, hogy a klub által nyújtott lehetőségek nem járnak Neked, de igénybe vehetők. A kirándulások megszervezését a vezető saját szabadidejében , ingyen végzi. A klubtársaid szívesen jöttek megnézni a már többször látott kiállításokat, hiszen ezeknek a programoknak az a lényege, hogy együtt legyen, és még jobban összekovácsolódjon a közösség. Te ebből nem kértél, és csak a drága pénzért bérelt buszt vetted igénybe, holott erre a saját programra nyugodtan elutazhattál volna vonattal is, és akkor nem kellett volna a buszra várnod. Miért nem akkor szólaltál fel a program ellen, mikor a klubfoglalkozáson megbeszéltétek. Én is most láttam a kiállításokat negyedszer, de szívesen voltam a csapattal. Érdekes módon, még senki nem mondta a péterfai szokásos programra, hogy már hányadszor jövünk ide. Egy kicsit több toleranciát kellene a társaid felé mutatni, és nem elégedetlenkedni.

Kiss Gabi üzente 8 éve

Méhesi Mihály üzente 8 éve

Kirándulás az Élgéné(Élet Gége Nélkül) és a Rákliga Szombathelyi Alapszervezetével Keszthelyre 2016.3.5-én

Gyönyörűen indult,ahogy máskor is szokott. Vártuk a bérelt buszt Aztán csak nem jött. Én a gégerák műtétem után fázós lettem,lehet,hogy valami akaratlan ideg átvágás történt a testem hőellátásában,de ez csak az én feltételezésem. Én ezért soha nem panaszkodtam. Viszont a megbeszélés szerint 7 órakor indult volna a busz és ahol mi vártunk,ott hét óra öt percre kellett volna lennie. Nem volt ott. Voltunk vagy 11-en,nekik se tetszett a dolog,mivel hideg,huzatos szélben kellett várakoznunk Lenyeltük. Fél nyolcra megjött a busz Magyarázat? Aki tudja,az hallgat,mint az,aki tudja,hogy ki ölte meg Kennedyt. A Keszthelyi Festetits Kastély látogatását nem sokan szorgalmazták előtte,mert már nagyon sokan látták,én személy szerint is legalább háromszor,de ez magánvélemény. Többen nem is akartak bemenni a kastélyba,inkább a város,a piac irányába vették az irányt. Megbeszéltük az autóbusz vezetőjével és főleg a csoport vezetőjével,hogy 13 órakor azon a ponton találkozunk,ahol a buszról leszálltunk..Hát ebből nem,hogy nem lett semmi,hanem ez már bosszúnak tűnt,mivel a megbeszélt helyen a busznak se híre,se hamva se volt. A hideg szélben a gége műtöttek még várakoztak,majd valaki telefonált a csoport vezetőjének,aki közölte,hogy kb. egy kilométerre áll a busz,menjünk oda. A busznak egy perc lett volna oda jönnie,ahol amúgy is lennie kellett volna a megbeszélés szerint Miért kell büntetni azt,aki mást akar csinálni? Láttam már sok bosszút állni,de ilyet még nem. Csak nem engedte oda jönni a buszt! Kevés levegővel,fájós lábbal odagyalogoltunk. Jól esett és köszönöm. Én minden esetre ebben a csoportban ilyen vezetés mellett nem kívánok maradni Tisztelettel: Méhesi Mihály

Horváth László üzente 14 éve

A farsangi összejövetel szuper jól sikerült, nagyon jól éreztük magunkat.
Hiányoztak a távolmaradók. Sokat beszélgettünk, táncoltunk
Bizom benne, hogy a legközelebi összejövetelen találkozunk.